Tuesday, December 29, 2009

kisah aku & misi(nurse)



Misi santek - Adik,(wah bangga dah umur 22 tahun ni orang panggil adik lagi) tekanan darah rendah sangat ni..tak cukup darah merah,(vampire mesti x taste kat aku) meh akak check lagi sekali..
Aku- Rendah ker, saya hari-hari makan daging kak.. ( dengan muka cuak )
Misi santek - Tak semestinya, ayam..ikan ..udang pun kena makan dik(wah adik lagi)
Aku - Saya selalu makan KFC kak? ( Muke kconfidem )
Misi santek - Hurm..check lagi skali k..
Aku - Ok..sambil menhulurkan tangan..
= Semasa mengepam, mesin menunjukkan ' error '..jengjeng3..
Misi santek - Ehh..kenapa nih, jap akak tukar bateri..maybe dah pakai lama nih..
Aku - hee..ok...(otak aku dah confius)
= Pam kali kedua, kejadian berulang...'error' huh! mengapa ini harus berlaku kat aku(tambah drama sikit)haha???
Misi santek- Adik tekanan darah terlalu rendah, lepas ni pastikan makan makanan berkhasiat okay..
Aku - Erk..ok..ok...timakasih kak!!
= Aku bagi salam dan beredar=bye2 nurse santek!!

Jadi, baru aku tahu aku tak cukup darah merah yang akan membuatkan badan aku gagal menyerap kolestrol pada jangkamasa panjang.oh goshhh..means kemungkinan berlaku kegemukkan di hujung usia.x mauuu.hahahaa...sumpah aku ngeri doi!!!

3 comments:

  1. patotla ko xmau gemuk dowh..top dh tua t gemukkkk..lantakkk

    ReplyDelete
  2. x dpt bayang kan.. bila bad dah gemok nnt...hahhah...

    p/s: tiru layout blog abel!!!!

    ReplyDelete
  3. >>Best3... PakEj sUme.. lAwak adE,sUsPen aDe,sErAm p0n adA... sUnGguh drAmA... jANgAn jAdI draking yerp.. hehe.. 8 stAr/10 stAr(memandai aku je nk bgi star kt org) wihkikiki... :) ********

    ReplyDelete