Wednesday, January 2, 2013

Diari seorang aku 2013


    
Gosh...hari ni aku sangat penat, dengan kepala yang sangat tingtong kena demam kura-kura..dengan kerja berlambak dapat kerna last minutes appointment yang due date jumaat ni , tesis member x siap lagi.. T_T oh nanges!!!! Seceliknya mata dari lena, satu dunia macam tengah standbye nk terjah aku.... ARRR please go away from me ..sob..sob.kring kring.... Sorry phone is aku malas nak angkatnya. Fullstop.

erm...Dalam hidup, emang perlu ada cita-cita. Well dah tahu aku banyak cita-cita.. fine disitu. Tapi kalau cita-cita dengan usaha rasa tak salah...tapi acener kalau cita-cita than menyebabkan kita terbabas beberapa hal..kadang-kadang aku jadi pemungkir janji, dan orang yang mungkir janji tu munafik eah? Acener tu.... ~___+' oh sumpah jadi batu!!!!

Ok later on i'll try to improve that kind of attitude yeah!

Nota Kaki kucing deman : M ni aku da hapdated~!!!! Semalam meronta2 suh aku apdated kan..:P:P

2 comments: