Wednesday, March 7, 2012

-RINDU-

First Entry 2012..I wanna says ''RINDU'


------MASIHKU SIMPAN CINCIN PEMBERIANMU-------


Aku RINDU kat ko..
Aku tahu kau pun rindu kat aku kan..
tapi........erm..entahlah..
aku masih ingat hari terakhir kau dan aku bersama.
begitu bahagianya saat itu
tapi........
kerna ''SESUATU''berlaku yang memang diluar kotak fikiran kita..
takdir memisahkan kita..
walaupun dulu kita pernah berjanji untuk bersama selamanya
tapi kita semua berubah kerana ''SESUATU''
entah la...aku terima ini sebagai takdir tetapi aku sedaya upaya akan mencari kau balik
untuk kembali mengisi kekosongan hidupku ini..kerna ko sebahagian hidupku..
aku akan terus berdoa agar jalan hidup kita akan kembali bertembung di masa medatang kerna
diri kau sangat ku sayangi walaupun selepas ini sudah tidak seperti dulu lagi kemesraan saat bersama..jika takdir menoktahkan nyawaku ..satu saja pintaku iaitu ingin melihatmu tersenyum walaupun hanya untuk sesaat..


nota tangan kiri kucingku:meow meow meow!! Tak akan melupakan MU hingga perhujung nafas..noktah!!

No comments:

Post a Comment