Sunday, November 20, 2011

Renung-Renungkan Jangan Sampai Termenung..

words from Profesor Ungku Aziz



1. Rajin bercakap, Rajin Bekerja = Bagus sekali
2.Rajin Bekerja, Malas Bercakap = Kena Buli
3. Malas Kerja, Rajin Bercakap = Wayang Cina
4. Malas Bekerja, Malas Bercakap = Tak Guna
5. Malas Bekerja, Suka Mengadu = Nyanyuk
6. Malas Bekerja, Selalu Ponteng = Baik Berhenti
7. Malas Bekerja Suka Menyibuk = Baik Mati


ni aku ambil daripada poster kat opis lama aku (hambik baru nak updated kat blog ni..busy punya pasal:P)
frenzz....You in wut category??1,2,3,4,5,6, or 7(kan ramai suke no 7,luck katanyaa..ambik lee aku bg dgn rela ati..)
hehehehe.....
Nota Kaki Kiri lepas jogging: saya rasa yg tak guna n baik mati tu mmg ramai ado kat office saya neh....

Larikkkkkkk !!! (lari setempat je pon)

No comments:

Post a Comment